Delmål 1 - Done!!


Äntligen!!!!
I morse stog vågen på 99,7kg, äntligen under 100kg.
Känns som att allt kommer att fixa sig nu, som jag har kämpat för att komma under detta magiska tresiffriga tal.

Mätte mig 2veckor in på pulverdieten och sen för två veckor sedan, och vilken skillnad.
Har inte räknat ihop med MÅNGA cm har det blivit över hela kroppen.
Ska tala om hur mycke lite senare när jag orkat räkna ihop det =)


Nu är det ca 30kg kvar, målet är att jag ska ha tappat dess inom 2år, hellre långsamt så att kroppen hinner med än för fort och få massa överflödigt häng överallt.
Maten fungerar fortfarande bara bra, kan äta allt och har kommit in i en rutin som fungerar. ca var 3e timme äter jag nu frukost lunch och middag och små mellanmål däremellan.

PÅ måndag börjar jag jobba igen efter semester, ska bli skönt att komma tillbaka till lite fast punkter igen. Visst är det skönt att vara ledig men sv¨rt att få till jämna tider osv när man sover olika och planerar för stunden bara.

Rökfri i 4 månader nu och NU har jag fått ett vansinnigt sug efter cigg igen.
Hoppas det går över när jag komemr tillbaka på jobbet och får annat att tänka för just nu är det riktigt jobbigt.
Skulle lätt kunna ta en cigg nu om det inte vore för att jag nu gett mig den på att jag inte ska börja om. Så jag kämpar på!!

Mer senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0