Julbordet på Parken

 

 Har ju glömt skriva om julbordet med jobbet den 8 december..
Inte för att det var så märkvärdigt i sig. Jag var lite nervös innan eftersom ett julbord ofta innehåller väldigt mycke mat och om jag äter lite för mycke så får jag vansinnigt ont i magen och det är ju inte något man vill råka ut för på resturang så att säga.

Jag hade redan innan jag gick dit verkligen intalat mig själv att det är bättre att njuta av lite och det jag faktiskt kan få i mig än att vara besviken över att jag inte fick i mig massor av allting.
Och det gick jättebra, jag smakade av massor med sorter men bara ngn tugga av varje och jag klarade av att sluta när jag kände att kroppen inte var hungrig mer. 1 glas vin blev det också.

Vi var på Parken (www.parken.se) måste säga att julbordet var väl inte just nått att hurra för, ett väldigt litet, alltså väldigt få sorter och det smakade bra, men var ingen "wow"-upplevelse på långa vägar.
Under julbordet så hade dem en show med  Jamladies, mycke duktiga tjejer som sjöng och dansade sig genom mängder av jullåtar och olika potpurri av 80-tal i omgångar under hela kvällen.
Alltid trevligt att gå ut med kollegorna, det sker allt för sällan och totalt sett om man räknar bort maten och att de hade tryckt in alldeles för mycke folk på alldeles för liten yta så var kvällen jättelyckad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0