Träningskort eller inte träningskort....

Lucia idag och 7 månader sen OP! tiden spriinger iväg och det käns som att man ite riktigt hinner med,

Jag har inte skrivit på ett tag nu, tenderar att "glömma" bort och skjuta upp det när det käns som att det inte händer så mycke. Efter Op av bråcket så var jag sjukskriven och hemma i 2 veckor sen var jag tillbaka på jobbet och det har gått jättebra.

I torsdags den 8 december var jag på julbord på Parken med show av Jamladies med jobbet. Var lite nörvös för alla mat och dricka osv men det gick fantastiskt bra. Jag smakade av många sorter och njöt av varje tugga men
slutade äta innan jag blev för mätt. Ett glas vin och lite glögg slank också ner.




Nu är jag i valet och kvalet om jag ska stasta på ett gymkort för nästa år....
Friskis & Svettis ligger ju bara nerför backen från där jag bor, tar mig 10 minuter att promenera bort dit och jag vet ju att jag måste börja röra på mig.
Jag har ju dessutom mitt mål att gå ner 10-15kg fram tills i maj och det gör jag inte hemma i soffan, det är bara inse det.

Har ju fått friskvårdskuponger från jobbet så det kostar mig mindre än 2000 kr för ett helt år! blir inte billigare än så och då kan jag träna på alla F&S anläggningar i Gbg.
För andra är detta nog ett enkelt väl, bara köra!! Men för mig är detta ett ångestskapande åtagande och ett "måste"-göra. Och sånt klarar jag inte riktigt av.

Får klura 1 dag till eller 2 får hoppas jag klarar av att bestämma mig för att göra det rätta!!

Nu jobb.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0