Tillbaka till det sociala igen!!



På måndag är det äntligen dags att börja jobba igen!!!!!



Bara ligga hemma hemma och göra ingenting är rena döden. Det enda man har att se fram emot är när maken kommer hem från jobbet så man får någon att prata med.
Inga telefonsamtal eller besök under dessa 2 veckor, har t o m haft städförbud eftersom jag inte fått lyfta eller dammsuga då detta är en väldigt ansträngande uppgift för magen. Likaså plocka i och ur diskmaskinen. Två veckor till måste jag ta det lugnt med allt sånt så jag har helt enkelt legat på soffan, prommenerat lite runt i lägenheten, pratat med katterna och bara försökt sova bort tiden.

Ska bli så skönt att komma tillbaka bland folk igen och få prata med någon!!

Allt har gått bra, det läker på fint och på tisdag har jag återbesök och agrefferna ska tas.
Håller tummarna nu att det är sista "komplikationen" nu.

Den 21 november ska jag på Sahlgrenska för bedömning hos plastikkirurgen om jag är kvalificerad för en bukplastik eller inte. Tror inte det blir nått av det dock, tror jag gått ner för lite och har "för lite" löst skinn.
Än har jag "bara" gått ner 32,5kg.

Den 30 november ska jag tillbaka till diestisten på FSS för vägning och uppföljning.

Ses snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0