OP-dagen...igen


Så var det då dags igen.

Kl 9,45 ska jag vara på FSS för inskrivning och operation av mitt bråck som jag dragits med i ett par månader nu.

Pratade med sköterskan i torsdags när jag fick min OP tid om min oro för ytterliggare infektioner och valet mellan titthål och öppen kirurgi.
Hon skulle prata med min kirurg och framföra det och sen ska jag träffa honom innan OP idag. Går allt enligt planerna ska jag vara hemma i orgon igen eller allra senast på onsdag. Bara se till att man kommer upp ur sängen så fort som möjligt gur ont det än gör så man får igång cirkulation, andning och syresättningen så fort som möjligt.

Hoppas verkligen inte att det blir några komplikationer efter detta utan allt läker på bra så jag är tillbaka på jobb och liv inom en 2-3 veckor.

Håller tummarna!!!

Skriver igen när jag kommit hem och orkarkar sitta framör datorn igen =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till catrin....hoppas nu allt går bra så du kan börja leva normalt igen..jobbigt med allt sånt.....pojkarna sdkickar vars en kram till dig:)

2011-10-31 @ 07:41:48
Postat av: Cathrin

Tack! Stor kram tillbaka till er =)

2011-10-31 @ 07:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0