Motivations förlust....




Kort inlägg idag, mest för att få ut min frustration.

Jag har helt tappat motivationen och hur jag än försöker så lutar det med att dom lama ursäkterna vinner, gång på gång.
Jag kommer inte iväg på träningen.... det går bara inte. Hade behövt nån som kopplade med och drog mig dit.

Har svårt med maten igen och nu äter jag för mycke och för fort igen, måste lugna ner mig så jag hinner känna när jag inte är hungrig längre. Förstår inte varför det ska vara så svårt, vissa perioder går ju SÅ bra och behöver inte ens tänka på det och sen så bara faller allt pladask ner på golvet.

Blir så frustrerad!!!!!

Jag vet vad jag måste göra men jag kommer inte dit.....*suck*

behöver hitta var jag la bort motivationen....Frågan är bara var jag ska börja leta!!

Inte vägt mig på 2 veckor heller. Vill inte ställa mig på vågen för jag bara vet att det är + där och det får det ju inte bli om jag ska nå mitt mål. Då går det liksom åt fel håll.

*MORRRRR*






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0