Remiss!!!

                                 
Äntligen!

I Onsdags vägde jag mig för första gången på väldigt länge.
Har inte alls känts bra och jag vet att jag bl a druckit väldigt dåligt så jag har samlat vätska, men iaf i onsdag klev jag på vågen. 87.3kg!!!

Jag har kommit ner till remss gränsen!
Jag har dessutom klivit ner från att vara sjukligt överviktig till att ligga inom gränsen för "bara" överviktig, Det känns också skönt =)
Klädstorlek nu: 44/46

I torsdags stod vågen på 86,7 och idag på 85,4kg!

BMI = 29,4 så nu kommer jag att få min remiss så at jag får ta bort överfödigt skinn på magen. Nu ska bara min läkare komma tillbaka från Semestern så jag kan prata med honom. Ska få veta resultatet av MRT röntgen också då *nervöst*

Nu städa och göra klart tills min familj kommer ner på söndag för en veckas vistelse.
Ska bli så kul, vi träffas så sällan.

Hejsvejs!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0