Vad händer...

Den 15 oktober var jag på röntgen igen denna gången på FSS och denna gången så hittade de igen var bråcket satt och hur stort det var så nu i början på november var jag på återbesök igen.
 
Då bråcket sitter väldigt dumt till så måste det opereras, det innebär att jag nu har träningsförbud och får inte lyfta tungt och högt.
Då jag är OKad för bukplastiken också och har lyckats komma ner i vikt och under BMI gränsen så har min doktor nu skickat en akutremiss till Plastikenheten på Sahlgrenska och förhoppningen är att de kan göra allt på en gång så att jag bara behöver OPas en gång. Varje OP försvagar bukhinnan och risken annars för ett nytt bråk blir större.
 
Får se hur lång tid det tar nu då innan jag hör nåt.
Vet ju inte om Plastikenheten tar hänsyn till det akuta i situationen eller om dom fortsätter köra sitt race.
 
Om 1½ vecka åker jag till Frankrike- Lyon på tjänsteresa, KUL! och spännande och nervöst.
Sen är det bara några få veckor innan det är dags för oss och kidsen att sätta oss p planet norrut för att fira jul med min familj. Ska bli så kul, längtar!!
Hoppas på ordentlig kyla och massor med snö så vi får se norrsken och får åka lite skoter, pulka och massor med pimpling. Hade varit kul för killarna så vi håller tummarna =)
 
 
Hörs igen... nångång här framöver, eller nått =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0